Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naproti prodejny jedné známé v Lučenci byl panelák ve kterém bydleli cikáni. Byl špinavý, kolem něj byly hromady odpadků, které se jednoduše vyhazovaly z oken a na záchodě byly prý zdi pomatlány od hoven, protože ty děti si prostě řiť otřely prstem a ten očistily o zeď. Tak s tou špinavostí to není příliš přehnané.

1 0
možnosti

U lidí obecně, u žen zvláště je milé zaznamenat, že berou skutečnost z té něžnější stránky věci, že mají empatii, cit pro křivdu atd. Řekl bych, že je to dobře vystižená jedna stránka věci. Druhou stránkou je, že ony problémy nejsou vymyšlené, ale reálné a velmi otravující. Nad tím, ale po mě visí velký otazník: Jak to, že když má majorita možnost uzákont a prosazovat pravidla, která by ono parazitování, nevzdělanost, drobnou zločinost usměrňovala, proč tak neučiní???d Co například? 1) Především žádné dávky bez práce či alespoň bez veřejných prací 2) Celostátní registr přestupků, při jejich souběhu klasifikovat jako trestný čin a šupem do basy s pracovní povinností 3) Povinná předškolní výchova k odstranění deficitu a bez řádné docházky do ní a násl. do školy nevyplácet přídavky na děti 4) Přídavky pouze na první dvě děti, na další jen těm rodičům, kteří jsou schopní se o děti postarat-poslední tři roky, alespoň jeden z rodiůč v pracovním poměru po dobu 2 let, 5) Podporovat vzdělanost, zájmovou činnost, zveřejňovat dobré příklady ...6) Rozšiřovat pracovní příležitosti - vícestupňová možnost bydlení-problémová místa hlídat policií i za pomocí vybraných Romů...Problém je v tom, že se věci řeší až když jsou vyhrocené a to buď těžkooděnci nebo zpracováním další a další analýzy...

1 0
možnosti

Problém cikánů není problém  předsudků a už vůbec ne rasismus většinové společnosti, ale špatných zkušeností většinové společnosti, v celé Evropě i arabských zemích. Jmenuje se zvýšený sklon k parazitování, pohrdání evropským žebříčkem hodnot. Jistě jsou vyjímky.. ale to jsou prostě vyjímky.

Pokud má jejich soužití s většinovou společností alespoň snesitelné, nelze se neustále zabývat rasismem bílých a nevidět problémy na druhé straně. Je potřeba pomáhat, ale těm, kteří chtějí něco udělat se svým životem. Je potřeba přenastavit sociální systém, který problémy jenom potencuje od sociálních dávek, výroby dětí na výdělek , příspěvků na cokoliv a mimořádných plateb, rozdávání darů za nic (dopadlo  tragicky i v Africe, celá světová pomoc akorát rozvrátila jejich společnosti a zdevastovala zemědělství), platby za bydlení na ubytovnách je už úplný bizárd.

To vše se ví dávno. Co pro to udělali naši žvanící politici etablovaných stran za posledních 20 let? Pokud vyloženě neškodily, tak jistě nikdo neřešil v důsledku nic. NIC! Pamatujte si to, až půjdete volit, co nám tady etablovaně předvedly etablované strany za čtvrtstoletí. Někdy mi přijde, že jsou dokonale etablovaní k těm lumpárnám a nic víc. už nestojím o kecy o chudácích cigánech a rozšiřování rasismu ve většinové populaci. Pracoval jsem v Africe a rasismus fakt vypadá úplně jinak.

4 0
možnosti

J14o54ž30o 47V61a65š45e45k

31. 8. 2013 0:13

To je ale lostomiloušká propaganda. Mucinky muc.  Jinak stereotypy vznikají na základě většinových zkušeností, někdy jsou bolestivě pravdivé, pravdoláskařko.Rv

2 1
možnosti

Pětileté dítě ještě nedisponuje abstraktním myšlením, aby chápalo tuhle metaforu. Pokud říkaly, že jsou špinaví, mysleli tím s nějvětší pravděpodobností jen a pouze fakt, že jejich pokožka je tmavší a špína na ní není tolik vidět.

3 0
možnosti

I tygra lze ochočit, ale člověk bez ohledu na barvu je prolhané stvoření. Cikán ukradl housle, aby přežil (dle svého). Proč grázlové ve vládě, poslanci, soudci, policisté, primátoři, starostové bez nouze rozkrádají veřejný majetek. Proč odsudek chudákům, co jsou hladový od narození.. Pravda, ani já si nepřeji soužití v getu. No raději mlčím a netřepu hlouposti. Vyřešit to dovedou jen ouřadové v Bruselu. To máme kliku. Já si pamatuji programy integrace 50 let. Výsledek? propast proti původnímu stavu, k horšímu

1 1
možnosti
Foto

Ještě jsem si vzpomněla na to jak jsou tyhle děti protřelé. Máme ve škole velkou zahradu , kde jsou hrušky, třešně, jablka ořechy apod . Nikomu nebráníme aby si tam sebral jablíčko, oříšky  cokoli . Umyjeme nakrájíme a mají doplněk ke svačině. taky se snažíme schovat ovoce do lednic a mají často ovoce ze zahrady ještě v zimě . Před pár lety ve škole byli tři bratři. každý den narvali ovoce do 4 tašek a táhli domů. Matka jim nakázala  a pak prodávala. Když jsem to zakázala ještě si na mě byla stěžovat , že je to školy, dětí/ hlavně jejich dětí/. Nejstaršímu bylo 7 , nejmladšímu 3. Jejich agresivita , když si dovolilo jiné dítě si sebrat na zahradě ovoce, to se jen tak nevidí. takže milá slečno zkuste slézt z toho obláčku naivity

4 1
možnosti

J35o71s71e82f 25T15r85n86k88a

29. 8. 2013 11:22

Madam kdybych neměl denně zkušenost s těmito diblíky v knihovně, pak by mě váš článek asi dojal. Nicméně tolik hyperaktivních, neposlušných, drzých a sprostých grázlů jsem v životě neviděl a nehodlám se jim ani jejich standardům chování přizpůsobovat ... Nejsem totiž ani more, ani p*ča, ani buzer*nt ... tot jen krátký výčet oslovení kterými mě občas tito chudáčkové častují ...

16 0
možnosti

J85o98s96e62f 58T75r28n54k47a

29. 8. 2013 11:32

Víte tihle miláčkové nechodí do školy, místo toho se poflakují po městě, somrují peníze a cigarety apod. Nudící se puberťáci pak vymýšlí jakou kérku si dát vytetovat, jak a kde se zdarma ožrat atd. Viděl a zažil jsem to v práci mnohokrát na vlastní oči. Viděl jsem vyrabované byty, to že je dostanou oni (a ne stejně soc. slabí lidé jiné barvy pleti je taky pravda ...). Dětičky kolem 12 - 13 měli pohl. styk na veřejných záchodcích, šikanují své spolužáky atd atd. Já nebudu učit někoho základům chování a nezajímá mě, že to doma nedostali. Rovná práva, znamenají především rovné povinnosti a mě je fuk jestli je dítě zelené, černé nebo hnědé ...

13 0
možnosti

Kdo je vlastně parazit a nepřizpůsobivý

Boris Cvek

http://www.blisty.cz/art/69855.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.