Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OM

nic moc... takových pohádek jsou plné noviny na TV NOVA...

3 1
možnosti
DK

D26a26v33i44d 11K77r96á11l

28. 8. 2013 20:48

skoro jsem se rozplakal, a to ani nemenstruuji a ani nejsem těhotný;-D

9 1
možnosti
TH

jste neco uplne jineho..................Rv

1 6
možnosti
Foto

Také jsem jednou pracoval v lokalitě kde se tahle drobotina pohybovala.Za pár minut mi zmizela část nářadí.Po chvilce pátrání ji vrátili a obratem šlohli něco jiného.Po chvilce se přidali dospělí kteří brali veškerý měděný odpad a děti je následovali.Také zkušenost.

10 0
možnosti
VN

Ano , souhlasím....ale podobně se chová i nemalá část čistokrevných Čechů.....

2 2
možnosti
MV

Většina pětiletých dětí je ještě čistá. Špinavými se stávají teprve tehdy, když je rodiče poprvé pošlou žebrat, když je rodiče poprvé vezmou na čórku, když pro tuhle "práci" zameškají svých prvních třista hodin ve škole.

16 0
možnosti
Foto

Jakmile začnou chodit už kradou , jste naivní. Minulý rok jsme měli v přípravce 4 věk 4 roky  , hned první den zmizeli bonbony, které jsem měla na katedře a všechny populární hračky typu malá zvířátka, panenky apod. Podívali jsme se do baťůžků a jasně že to tam bylo .Naštěstí po týdnu odkočovali jinam

4 0
možnosti
PP

Mladá, naivní a zřejmě i slepá a hluchá. Ať si jde na týden bydlet mezi ně.

14 3
možnosti
TH

Znam cikanku, ktera bydli na nomalnim sidlisti a ma v byte uklizeno, ze se vse blyska.  Jako u malokoho.

1 1
možnosti
VN

Máte pravdu.

Já jako zaměstnavatel jsem za život zaměstnával dost nepřizpůsobivých "čistokrevných" Čechů.Proto já osobně nerozlišuji lidi dle toho , zda je někdo bílý,černý,hnědý či fialový , ale dle přínosu toho kterého člověka pro společnost. Takové kastování , kdy jeden člověk se podívá na obličej druhého a ihned má jasno o tom , že ten druhý je zloděj , gauner či vyvrhel , neberu Rv

8 3
možnosti
MV

Rozlišování zlodějů podle barvy sice nefunguje stoprocentně, ale žádný lepší klíč zatím nemáme.  Až vymyslíte spolehlivější způsob, jak poznat vraha, zloděje a vyvrhela dřív, než mě stihne zabít, okrást nebo vyvrhnout, dejte mi vědět. Až  bude mít každý člověk pod kůží zabudovaný čip, ze kterého si z bezpečné vzdálenosti přečteme, kolik let v životě strávil  ve vězení, kolik let prací a kolik let na sociálních dávkách,  bude to přínosné i pro ty Vaše fialové poctivé pracanty (mimochodem, už jste takového viděl?), nikdo je už nebude moci podezírat z příživnictví, nebo nedej bože ještě z něčeho horšího.

5 3
možnosti
LH

L59i82b32o73r 11H57a13n79u54š

26. 8. 2013 23:40

Stejne je sem tenhle clanek nastrceny a je umely. Vazena slecno je to hezky napsany, ale nerealny.

23 4
možnosti
KD

Když se nakupí koncentrace čechů na jednom místě, říká se tomu vesnice či město. Když se nakupí koncentrace romů, říkají tomu romské organizace ghetto či apartheid a vypadá to všude v Evropě stejně. Polorozpadlé baráky, které později jsou vydávány za to, že jim je zničilo bytové družstvo (viz. Luník IX) Sami ti slušnější romové uznávájí, že když se jich sestěhuje více, tak je problém. Ale češi jsou ve velkých koncentracích všude po republice a povětšinou jde o relativně pokojne a uspořádané lokality. Mimochodem ten jejich výrok se dá interpretovat i jinak a to že to slyšeli říkat jiné romské děti, třeba jako výmluvu proč se nemýt.

28 2
možnosti
Foto

Tak milá Ria to tu hraje na naivitu ,ksichtík, pohlaví a mládí . Tyhle ekosluníčkovská individua co si pořád myslí, že zeměkoule je jako Disneyworld, kde jsou na jednom místě lidé všech barev a vyznání a chrochtají blahem,by povinně měla existovat v oblasti masokombinátu Kladno. Chánov apod . Pak bychom šoupli řeč. Na zahraniční dovolenou bych je poslala třeba do Saudské Arábie  a nebo Somálska a ještě zastávku přes Pretorii v Jaru.

Uplně vidím ty velký tmavý oči, umouněná tvář, slzičky a to prohlášení o špinavosti . Vzhledem k tomu že mají přízvuk a často vadu řeči, neříkali něco  tom smyslu že je Váš manžel špinavý gadžo?

30 5
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.