Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Těším se, až podobný článek napíšete tak za devět let.

To těm šikovným capartům bude čtrnáct. Už to budou umět, ale ještě nebude možné je za to zavřít (a oni to budou moc dobře vědět).

20 1
možnosti
Foto

Takže vlastně - chudáci cikáni

9 0
možnosti

Ježíš Kristus nás učil, že všichni jsme Božími dětmi. Učil nás pravdě, úctě k druhému člověku, učil nás svobodě a spravedlnosti.

Kam se nám to vytrácí a proč?

:-)

2 6
možnosti
Foto

možná měl ten Kristus v každém okrese sběrné suroviny...ináč si to taky neumím vysvětlit?;-)

16 2
možnosti
Foto

skoro jsem se rozplakal...jen vědomí, že nedaleký romský dealer heroinu by mi kapesník nepodal... a že bych byl nucen vytáhnout ruce z kapes s hotovostí obklopen těmito dětskými andílky mi zadrželo slzy...a tak jdu multikulturně zahanben ulicí...obcházím kanály bez víka a za krk mi kape z okapů bez svodů...přemýšlím...kde já jsem jen udělal chybu???...dojdu k autu...a herdek, že já si včera v polospánku vypáčil autorádio a vyhodil poklice? No, ještě že jsem si nesundal rovnou kola...musím se sebou už něco dělat.;-)

41 2
možnosti
MK

Vladimíre, co to bereš takhle po ránu, že se s tebe poeta stal? R^

Vem to a jak pojedeš z Vizovic do Valu, tak se s tím zastav

4 3
možnosti
AO

Rio, moc hezké! :)R^R^R^

3 1
možnosti
MP

Nejde o předsudky, ale skutečné  životní zkušenosti!!! Vietnamci, černoši, a jiné národnosti-s nimi žádné problémy nejsou, proč?!?

7 1
možnosti
Foto

na ty černochy ještě raději jukněte do Harlenu, dude;-)

7 1
možnosti
RK

Teď ještě kdyby váš manžel jejich vzdáleným a starším příbuzným vysvětlil k čemu má kanál mřížku, k čemu slouží patka u sloupu veřejného osvětlení, proč jsou kabely u tratě, nebo že ta plechová střecha na mé chatě doopravdy nebyla nepotřebný šrot, který nikomu nepatřil.

32 1
možnosti
PD

Zeptám se znovu -- jakou barvu kůže mají majitelé sběren, kteří za pět korun vykoupí a za padesát prodají tyhle zjevně ukradené kovové kusy?

Ale když von ten váš soused s tím luxusním bavorákem je tak příjemnej a usměvavej, že, tak kdo by se na něj zlobil, že vlastní sběrnu a vydělává na zlodějině těch nejchudších...

3 0
možnosti
JZ

Já mám pocit, že někde mezi lidma koluje hrozně hezká, možná i ručně malovaná pohlednice. Jinak si to opravdu neumím vysvětlit. Buď jsou hluší a slepí, nebo žijí někde v bublině...

Vyjděte v Brně z haly hlavního nádraží a otočte hlavu doleva. Nic víc. Chvíli setrvejte, stačí tak pět minut, a pak cestou na policii, až půjdete nahlásit "ztrátu" peněženky a dokladů, přemýšlejte co napsat příště. Alepoň první minutu z těch pěti to zkuste bez předsudků, samozřejmě.

22 1
možnosti
JB

To co jste napsal je pravda, ale pravda ji i to co se píše v tom článku. Existuje byť silně menšinová skupina cikánů (starousedlíků), kteří žijí naprosto spořádaně jako my, A o to jde, když potkám cikána, který se o něco snaží dát mu šanci, ale naše společnost se dostala do fáze kdy bere šance i těm slušným. Bohužel problém je, že tohle silně neukočírovaly vlády, když sem nechaly přijít velké množství cikánů ze zahraničí a nedaly jim mantinely, tak jako je mají všude v Evropě.

7 0
možnosti

Zkoušela jste někdy řešit problémovou situaci s Cikány?

17 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.