Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Takže mu to neukradli, jen si to vypůjčili ;-D

A se zřejmě se studijním zájmem s ním chodili a vyptávali se ;-D

Bože vy jste naivní.

Už vám někdy skopali cikáni děti před barákem za bílého dne?

Asi ne, že. Vy asi nevíte co jim od malička vštěpujou ....

Tak spěte dál, šípková růženko ve vašem Sluníčkově. Rv

30 3
možnosti

Mně se stalo něco podobného, tak neštvěte.

2 3
možnosti
JH

Spíš mě zarazilo, že si venku bez dozoru běhají pětileté děti, vy taky někdo necháváte své pětileté děti bez dozoru na ulici??Rv

7 2
možnosti
HH

Ja nevim, pet ty moji este neni, ale co jsem cet tak neslo vo nejakou extrarusnou lokalitu a tech deti bylo povicero. A s tim bych tedy u petiletyho ditete problem nemel.

0 0
možnosti
Foto

P37e45t14r 76H59a65h47n

26. 8. 2013 14:41

Husí krky a trubky...to jsou zajímavé hračky?? Aha - no budiž. Pětileté děti už za normálních okolností vědí, že cizí věci nejsou jejich, protože jim to odmalička rodiče vštěpují vědomě a z nějakých důvodů. někteří rodiče to ale nedělají, protože pro ně vše, co se dá odnést prostě k mání. Jsem článkem nesmírně dojat a skoro jsem pustil slzu. Až budu zase colat policii na partaj cikánů, co bydlí nade mnou, tak si na něj vzpomenu. On tam občas řeže svou ženu a trvá to (včetně házení nábytkem) vždy několik hodin. Začíná to tak kolem půlnoci. Řev dupání, pláč, sprosté nadávky, prosby...pak přijede policie, on jim řekne, že se jen pohádali, ona mlčí, on dostane pokutu, kterou asi nezaplatí a život jde dál. Vytopili mě zatím jen 2x, ale kravál je tam furt. Moc se mi líbí na plné pecky puštěný cikánský rap (skrze plovoucí podlahu je slyšet každé slovo), kde se deklamuje především láska, pravda, bratrství, vztah k práci a dodržování pravidel a zákonů. Vůbec nikdy tam nezaznívají vůbec žádná slova o násilí, o gádžocských sviních, os mrti bílým...a tak. To ne. Jsou takové opravdu hezké a mírumilovné písničky o romantice...

14 3
možnosti

R11i61a 64Č52e89r42n14á

26. 8. 2013 12:31

Zdravím diskutující - až teď se mi podařilo ověřit mou identitu tak, že můžu do diskuze. A protože mě na tom celém obohacuje i diskuze, tak jen odpovím na některé otázky, které byly položeny. Věřte nebo ne, takhle to reálně byo, žádný příběh, natož zaplacený, jak někdo psal. Nemyslím, že to je až tak neobvyklá situace. Souhlasím s tím, že je strašný, že vyly bez dozoru, takhle malý děti, to každopádně. Já jsem z toho ale pro sebe jen chtěla vytáhnout to (a do 4 odstavců napsat), že bych chtěla, abychom dělili lidi spíš podle činů než podle rasy. A pokud dělá bordel Rom, jsem stejně naštvaná, jako když ho dělá bílej. K tomuhle se snažím směřovat. A taky k tomu, že pro malý romský děti není snadný obstát - protože i když sekají jak někteří říkáte "bílou latinu", stejně jsou pořád v podezření, že "v pubertě se ozvou geny". V pubertě se nám ozývá kdeco, hlavně to, co jsme nastřádali během života předtím, to není o genech, si teda myslím, nebo snad i vím.

Jinak ovšem potvrzuji, že jsem naivní, že chci měnit věci, které změnit nejdou, že vždycky věřím spíš v to dobrý než v to špatný, co v lidech je. V tom mám fakt výhodu. A když potkám blbou zkušenost - s Romy - okradli mě, bráchovi rozbili nos, nechali někde dítě - tak mám ale stejnou zkušenost i s bílejma, tak z toho pak nemám ten závěr, co tvoří předsudky. Resp. já se s nima teprv seznamuju a vyrovnávám. Mám je taky. Moje cesta možná teď vede přes druhý extrém, ale proto třeba píšu a nějak nad tím přemejšlím. Tak díky všem za názory, s některými fakt nesouhlasím a bojím se na ně odpovídat, tak nebudu. A pro pana Richtra - ano, jsem humanitník :)

7 1
možnosti
JR

J65a13n 23R42i59c64h35t39e41r

26. 8. 2013 12:59

Myslel jsem si to;-D

Ale jestli Vám to nějak pomůže/potěší/potvrdí názor - "bílí" skutečně s cikány mohou vycházet. Minulý týden jsem byl svědkem, jak se dva cikáni ve spolupráci s jedním bílým v noční tramvaji okradli opilého kluka (sice jsem tomu ve spolupráci s další spolucestující - ano, dívkou! - zabránil, ale nadlouho asi ne, protože se mi ho nepodařilo probrat, takže ho nejspíš na další cestě obral někdo jiný:-)).

Takže jo, spolupráce je možná;-)

7 1
možnosti
Foto

Dám Vám dvě kontrolní otázky - proč většina soudí o Romech to, co soudí, a proč s tím Romové už po staletí neráčejí nic dělat...?

19 0
možnosti
JR

Tak schválně: že studujete sociologii, psychologii nebo podobný obor jako speciální pedagogika apod.?;-)

2 0
možnosti
Foto

V USA takto bolestínsky přemýšlela většina černochů (než vymřeli a nahradil je nový lidský druh - afroameričani). A pak začal přemýšlet jeden, dva, jestli není lepší bojovat s osudem než sedět a nechat se živit státem. Dnes mají černošského prezidenta. Takže litováním a podplácením žádného platného člena společnosti nevychováte. Možná by ty děti zachránily internátní školy. Hrůza hrůz, vždyť to by přece bylo nehumánní!!!:-P

9 0
možnosti
FE

Paušalizování není vhodné. Samozřejmě existují výjimky a možná jsou někteří Romové čistí. Žiju v romské lokalitě a vsadil bych se, že žádný z mých sousedů se pravidelně nemyje. Ve většině jsou hluční, se smyslem pro nepořádek a hodně se tady krade. Známá učí na místní základce a o jejich touze po vzdělávání by mohla vypravovat. Když někdo řekne, že cikáni jsou nečistotní, je to stejné, jako když tvrdí, že Angličané milují fotbal. Prostě existují výjimky.

6 0
možnosti
MP

Něco mi tady nesedí. Pětileté dítě se bude identifikovat jakožto špinavý Cikán a bude to mít z MÉDIÍ?!? Jakých? Určitě ne z tištěných. Nebo že by už v tom věku četli? Z rádia těžko, nikdy jsem tam neslyšela nic, z čeho by to mohlo děcko pochytit. Zdá se, že tady baájeslovně kecáte. A jestli v jedné věci, tak jste nevěrohodná i v jiné. Přibarvená historka s rádobyzajímavou pointou.Rv

31 2
možnosti
RK

Tak chybička se stane. Ale jinak to měla vymyšlené moc pěkně. I slzičku jsou uronil:-)

5 2
možnosti
SB

;-O;-O;-OBlábol!! (zaplacenej);-€

7 3
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.