Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten článek jsem nečetla, pokud to nejsou ty 4 věty s velkou fotkou a nic neříkajícími kváky . Obavy jsou ale na místě. Já si vážím hluboce lidí, kteří dělají pěstouny z přesvědčení, bohužel u sebe v práci mám spíš případy tzv. pěstounství mezi příbuznými a to je z 99% jen kvůli penězům . Taky bych nerada aby to tady dopadlo jako v jiných státech. kde se pěstouni rekrutují z náboženských fanatiků a pak  z těch opravdu dlouhodobě nezaměstnaných matek, které si tím řeší vlastní existenci, protože mají sami dost dětí a malé vzdělání a toho se asi bála autorka, protože se někde dostal náborový lístek na pěstounství na úřad práce.

3 1
možnosti
MM

Paní Černá, děkuji za všechny pěstouny a pěstounky. Víc nemám co dodat.

3 0
možnosti
Foto

karma. ta největší.

3 0
možnosti
Foto

Byl by odkaz na ten článek prosím? Děkuji. Jinak R^

0 0
možnosti
Foto

Máte kliku, že jsem dočetl až do konce. ;-) Jo, karma.

2 3
možnosti
Foto

Mimochodem, ten článek v MF Dnes je naprostá zrůdnost. Autorka by měla jít na měsíc na praxi do kojeňáku a měsíc do dětského domova. Pak by buď zalezla někam hodně hluboko, nebo, pokud by měla trochu cti, se omluvila všem dosavadním i budoucím náhradním rodičům.

19 1
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.