Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No...zírám na její představitelku v tehdejších letech :) 

Ale jinak mne filmy kdysi docela zklamaly :) To četba, kterou jsem na tohle téma začal ve slovenštině skoro v pěti letech ...to je něco jiného, rád si to přečtu znova včetně jejích amerických eskapád :)

0 0
možnosti

..no vidíš...mně se líbil spíš mylène demongeot..nebo později raguel welch...

1 0
možnosti
Foto

A to bych zapoměl, filmová muzika skvostná!

0 0
možnosti

R72i77a 13Č17e28r98n23á

18. 8. 2015 8:35

A to je pravda, zní mi v uších a nezaměnitelně ji identifikuju. Remake jsem nikdy neviděla a asi ani nechci, nemám ty věci "jako" vlastně moc ráda.

0 0
možnosti
Foto

Veřte nebo ne, ač jsem narozena o pár let dříve než vy, tedy v době kdy se v kinech a v televizi dávaly zahraniční filmy pouze tohoto typu (tj. neškodné), sérii Angeliky jsem (kromě posledního dílu) viděla letos poprvé v životě. Nějak mě to v pubertě minulo, spíše jsem ´ujížděla´ na filmech s Vinetouem. Teď ve zralém věku nechápu, proč je ta lehkomyslná ženská tak ´báječná´ a co je na ní ´nezkrotného´, když vlastně skoro každému podlehne. Taky mi nebylo v prvním díle jasné, jak to že je tak úžasně štíhlá pár dní před porodem. No, má to svoje mouchy, ale už to dokoukám. Díky za pěkné počtení.:-):-):-)

0 0
možnosti

R82i21a 82Č58e73r69n18á

18. 8. 2015 8:34

No vidíte, Vinnetou je další kategorie filmu. U toho si zas dneska říkám, že jak to že, že nás na to nechali koukat, když je to brutální střílečka. A scéna z Pokladu na stříbrném jezeře, kdy indiáni napíchají kopí směrem vzhůru a jen se dívají, až lotr spadne dolů, je tedy silná káva.

Závěr z toho všeho podle mne plyne jedinej: stárnu ;)

0 0
možnosti

Na Angeliku se v televizi vůbec nedívám. Mám v sobě zážitky z konce šedesátých let, kdy jsme čekali na další díly a užívali si je v letních kinech nebo aspoň na širokoúhlém plátně. K tomu jsem navíc měla ten správný věk 16let, kdy romantika ještě žila, mnoho dívek bylo v tom věku ještě nepolíbených a stačil jen nějaký ten pohled či letmý dotek, působily dozvuky prvních tanečních a celá atmosféra doby. Teď už prostě tu Angeliku "nedám" a nechci si kazit chuť, podobně jako si po dobrém guláši s pivem nedám krémový věneček, jakkoli jsem cukrový maniak.

0 0
možnosti

P83e15t54r 51K94ř21í33ž

17. 8. 2015 23:57

Angelika je již kultovní záležitostí. Znají ji všichni, pročež byla i parodována (paní Růžičková v nesmrtelné scéně pobaví vždy). Prozatím jsem se jí odcizil, ale myslím, že za pár let se k ní zase vrátím. Pokud se dobře pamatuji, po revoluci ji opět promítali v biografu, takže jsem viděl všechny díly na plátně. Kdo je méně "limonádový" typ, ocení výpravu. Rozhodně, kdo tvrdí, že ho Angelika minula, kecá. Větička, že hrdinka "nečůrá", mne pobavila. Jako kluk jsem v kině u jiného filmu prudil: "Kdy chodí Zorro na záchod?", takže mám plné pochopení...

0 0
možnosti

R13i74a 49Č10e53r38n89á

18. 8. 2015 8:37

Však by se ta identifikace diváka s hrdinou dařila lépe, kdy hrdiny nechali čůrat. Ale je fakt, že by se tím všechny filmy dost natáhly, no.

0 0
možnosti

.....upřímně...nezírám....ale chápu tu to.....já zase listuju v Rychlých Šípech, Asterixovi a mám kopletního Tolkiena...ten byl mimochodem také zakázaný.....v podstatě jen proto ....že někam prostě zlý Mordor někam umístit musel...a on si vybral ...východ....;-)

1 0
možnosti
Foto

Nestydím se za to, že se dívám na Angeliku, tak proč bych se Vám smál. V mé dětství byly tyto filmy mládeži nepřístupné a Angelika markýza andělů (v ČSSR uvedeno až roku 1968) byl druhý film (první bylo Kladivo na čarodějnice), který jsem viděl na čerstvou občanku. Moje žena má pro těchto pár filmů také slabost a tím pádem máme knižně všech 17 dílů Anne a  SergeGolonových knih o krásné Angelice. Je to oddechový žánr, který potěší. Narozdíl od mladých ještě stále hojně čteme a nejen dobrodružné knihy. ;-)Mám se kvůli tomu cítit jako primitiv, když v dnešních novinách se člověk dočte o daleko větších ptákovinách?8-o;-OR^

2 0
možnosti
Foto

Kam se ztratil film natočený před pár lety jako remake původní Angelique? Asi za moc nestál i když byl točený u nás. Vedou filmy z 60. let! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.