Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Regiojet je sice milá věc, ale .... Ač se snaží jak chce , těch vlaků je pár a jezdí z Prahy do Ostravy. Regiojet se sice  tváří jakože jezdí do Žiliny a nebo dokonce do Košic, ale do Košic jede slovem 1 spoj a ten v tak blbou dobu, že máte zabitý celý den cestováním. Takže moc slavné mí to nepřijde . Příjemné pro ty, kteří cestují na té jedné trati často a třeba pracovně, můžou si vytáhnout laptop a pracovat bez obav, že vlak bude přeplněn protože místa jsou s rezervací. Ale pro mě je málo flexibilní, nelze využít jiný spoj než máte rezervaci sedadla a napojení na další vlaky nulové. Takže hezké, že je konkurence, jistě to přispěje ke kultuře cestování, ale já si radši to kafe koupím a pojedu ČD. Alespoň zatím. Jediné co bych uvítala v ČD je wifi alespoň v intercity vlacích, na Slovensku je to již norma.

0 0
možnosti

J40a25r14a 27R22a85n72k

26. 1. 2015 10:32

Vlakem moc nejezdim, ale libi se mi Vas styl psani a chci Vam to dat vedetR^

0 0
možnosti

Jó, to když jsme za mlada jezdili vlakem do Bulharska..... Na Hlaváku jsem stáhl okénko, otřel prach rukávem, otevřel elegantně pivo přes hranu vytáhnutím okna, pak znovu otevřel a jupííí.....vítr ve vlasech skoro celou cestu - cesta je cíl!! Tedy kromě chvil, kdy jsem spal nebo s někým kecal. Wifina??? Klimatizace??? Co se jinak dělo ve vlaku? To ani nevim.....:-)

3 0
možnosti

Kecy. Do Bulharska se vždycky jezdilo přes Rumunsko a to by projel s otevřeným oknem jenom sebevrah. Nebo Chuck Norris. Nikdy jsen nepochopil, jak se ti malí Spidermani na vagoně zvenku udrží, aby mohli oknem ukrást na co dosáhnou. 8-o

1 0
možnosti
Foto

vlak plný k praskutí? Pak to s ČD ještě neni tak hrozný...i Jančura o tom po nocích sní.;-)

3 0
možnosti

No a mně zase poslední trasa RegioJetem z Prahy do Zábřehu vyšla na 432 Kč jedna cesta... za to s ČD přejedu republiku. Z jedné jediné cesty bych na kvalitu dopravce nesoudil, není to fakt rozumné. (A porovnávat cenu za kreditovou jízdenku, tedy ekvivalent zákaznické karty ČD a cenu u ČD bez jakékoliv slevy, taky asi nené fér.)

0 0
možnosti

R70i82a 66Č63e50r64n93á

25. 1. 2015 19:56

No když já právě nesoudím z jedné cesty, sbírám zkušenosti už dlouho... a jezdím i s ČD i proto, že samozřejmě výběr spojů je mnohem širší a nejsem vázaná vybraným jedním vlakem. O to víc bych ale stála o lepší službu uvnitř. O cenu možná ani tolik nejde. Spíš jsem tím chtěla říct, že dražší jízdenka nutně neznamená lepší služby. Ale máte pravdu, že cenové srovnání nebylo ode mě úplně fér.

1 0
možnosti
Foto

Včera shodou okolností jsem  večer jel  vlakem ČD z Prahy. Po pár kilometrech všichni zjišťujeme, že se na nás větracími otvory valí studený vzduch. Upozornili jsme na to průvodčího a ten nám lakonicky sdělil, že je to klimatizace. Na další otázku, co se s tím dá dělat řekl, že nic a odešel. Po chvilce přišel s tím, že máme si jít nahoru sednout, kde tak netáhne. Je fakt, že to tam bylo o trochu lepší.

1 0
možnosti

R26i85a 19Č91e33r88n75á

25. 1. 2015 19:57

Je fajn, že se vrátil... to tak taky nebylo vždy...takže zlepšení tu je! :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.