Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiří Heincl

11. 7. 2012 18:12
Mám úplně jiné zkušenosti

Na Ukrajinu jezdím už mnoho let několikrát ročně a podobné zkušenosti téměř nemám. Jen jednou mě dusili v Užhorodu (asi v roce 2000), protože jsem jim omylem nenahlásil všechny peníze, které jsem měl s sebou. Po asi 45 minutách čekání v autě mě vrátili doklady a jel jsem dál. Co se týká problémů s firemním vozem, poradil bych autorce, aby se před výjezdem za hranice informovala o předpisech navštěvovaných států. Ukrajinští dopravní milicionáři (policisté) mě za za tu dobu, kdy tam jezdím, kontrolovali asi dvakrát nebo třikrát a vždy to proběhlo v klidu a bez problémů.

Kontroly na východní hranici EU jsou šílené. Horší jsou ze strany kontrolních orgánů států EU. Většinou jezdím ukrajinským linkovým autobusem přes Polsko. Při návratu jsem zažil, že nás Poláci o půlnoci za dvacetistupňového mrazu nechali vystoupit ven i se všemi zavazadly. Než byla provedena kontrola všech 40 - 50 cestujících, strávili jsme na mrazu nejméně půl hodiny. Na slovenské hranici jsem takové kontroly nezažil.

0 0
možnosti

Ria Černá

11. 7. 2012 19:49
Re: Mám úplně jiné zkušenosti

Jsem ráda, že píšete o opačné zkušenosti, tak nějak jsem v to doufala, že třeba někdo napíše, že to není tak horké. A máte pravdu, že jsme jeli dost nepřipravení - okamžitý nápad nebyl zrovna tou nejlepší volbou.

A je fakt, že Slováci při návratu z Ukrajiny byli velmi důslední a vybalili jsme fakt skoro všecko - na druhou stranu - když to nezkontrolují oni, tak pak klidně až do portugalska bez problémů člověk jede a převeze cokoliv...tak je to asi dobře, já nevím. Spíše si tak přemýšlím nad tím, jak se ten námi vymyšlený systém sytí - čím více kontroly, tím větší vynalézavost v jejich obcházení a čím větší obcházení, tím větší kontrola. A vše to sytí vzájemná nedůvěra. Nojono.

1 0
možnosti

žepré

10. 7. 2012 23:44
A to ještě

musím říct, že mám s ruskou policií dobrý zkušenosti (teda takový normální, co člověk od policajtů očekává, aniž by byl buzerován či okrádán). V Rusku samotným stačí umět rusky. Na Ukraině bych se snažil projít bez nesmyslnéch plateb tak, že bych se nejdřív omluvil, že mluvím "jenom" rusky...

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.