Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cojanato

8. 1. 2009 19:30
No, já také koukám, i když....

...trochu opožděně.R^Karma dodatečně! Souhlas?;-D

Děvče, je to zatím dobrý, věřte mi. Myslí Vám to, doufám ale, že Vám to jiskřivé myšlení vydrží i nadále. Vy mladí to postupně přeberete po těch starších a není co záviděta nebude to jednoduché. Tak odvahu a rozum do hrsti.R^!

0 0
možnosti

Arth-

13. 12. 2008 21:32
No já koukám...

otázky této hloubky bych od takového "kuřete" nečekal!

Namyslím to ani trochu hanlivě...  ;-) Spíš, řekl bych závistivě...

0 0
možnosti

Tonda B.

12. 12. 2008 18:49
Co je pro mě stát

Stát jsou pro mě úřady, ministerstva a celý státní aparát, který se vyznačuje obrovskou nehospodárností, nízkou výkonností, arogancí, stupiditou a nekoncepčností, neschopností postihnout konkrétní jedince za chyby a způsobené škody, je to aparát, který z nás tahá peníze, naštěstí špatně a neefektivně a vzápětí je nesmyslně rozhazuje.  

0 0
možnosti

Honza Šiman

12. 12. 2008 19:24
Re: Co je pro mě stát

Ale prdlajs. "Stát jsme my" - všichni. A jaký jsme my - takový je náš stát. My ale prostě v Čechách máme vždycky tu smůlu, že ty nejblbější zločince a zloděje navolíme do parlamentu a ty nejchytřejší a nejpoctivější zůstanou sedět u televize nebo v hospodě... :-)

0 0
možnosti

Terrurek

12. 12. 2008 13:14
:(

no to klidně... jestli pak taky uvidim nějaký prachy z privatizací jinak než že se utratili na soc. dávkách... jestli budu moc odvolat demokraticky jako jeden z majoritních akcionářů ředitele čezu a zkusmo ho vyměnit někým jiným (schopným) tak roč ne. Jsem si vědom že když něco platí stát platím to já, ale odpovědnost za to rozhodně přebírát nebudu. Protože schválení LS když jsem volil vůbec nebylo ve hře a ať už se rozhodne jakkoliv já s tím udělám houby. Stát jsme my jenom když platíme za chyby.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4207x
Jsem neskutečnej remcal, ale taky věčný optimista a idealista. Baví mě zkoumat český dějiny a hlavně příběhy lidí, dobu, kterou jsem nezažila, ale o které slyším a ovlivňuje mě.